Thursday, October 10, 2019

SALAM PERKENALAN TAUTAN HATI :)



Assalammualaikum warahmatullahi wabarakatuh dan salam perkenalan buat semua. Terima kasih kerana sudi singgah di ruangan ini. Tak sangka ada juga sudi jengah. hehee..Oh yaa, mungkin sudah ada yang kenal saya, mungkin ada yang belum. Tapi tak mengapa. Saya akan perkenalkan diri juga. :)

Nama diberi Nurul Najihah Binti Abu Bakar. Orang yang berjaya maksudnya. Mak dan ayah yang beri nama tersebut. Mudah diingat dan lekat dijiwa kan? Justeru, semakin ramai yang memanggil nama saya, semakin banyak doa-doa supaya berjaya saya peroleh. Terima kasih. Saya masih seorang penuntut di sebuah universiti iaitu Universiti Malaysia Kelantan dalam bidang Keusahawanan Pelancongan. Saya berasal dari Pulau Pinang.

Alhamdulillah, Allah kurniakan saya sebuah keluarga kecil yang sangat bahagia. Punya Mak yang menjadi teman rapat. Punya Ayah yang menjadi penguat semangat. Saya merupakan anak tunggal dalam keluarga. Saya lah kakak, saya lah abang, saya lah adik, dan saya lah segalanya, satu-satunya harapan keluarga untuk Mak dan Ayah saya. Alhamdulillah. Daripada keluarga kecil ini, saya belajar banyak bagaimana untuk hidup dan menjadi manusia berguna. Allah takdirkan untuk saya lahir dalam keluarga adalah antara nikmat terbesar bagi saya. Alhamdulillah, terima kasih ya Allah, terima kasih Mak Ayah.

Itu sahaja serba sedikit pengenalan yang saya kira cukup.

Moga bertemu lagi kita di erti seterusnya.

Sekian. Assalammualaikum..

No comments:

Post a Comment

CLEAR SKIN SERUM by UL

πŸ’™Clear Skin SerumπŸ’™ CSS sesuai untuk siapa ? πŸ€” πŸ‘‡πŸ‘‡ Clear Skin Serum Nak cantik? kena lah konsisten dan rajin. Barulah kuli...